Soepcafé Berg en Terblijt is jarig!

Ruim een jaar geleden hielpen we soepcafé D’r Moostuin bij het opstarten van dit initiatief. Ondertussen vieren ze de 1e verjaardag van dit sociale initiatief waar inwoners elke 1e woendag van de maand welkom zijn in ’t Vöske (13.30 uur).

Het soepcafé maakt onderdeel uit van D’r Moostuin, het project dat we jaren geleden steunden bij hun opstart, doorstart en dat zich nu weer verder ontwikkelt: https://www.leaderzuidlimburg.nl/moostuin